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Digicab, the media with human impact that gives meaning to your advertising budgets

Our strengths

DigiCab provides intelligent segmentation with advanced targeting options, enabling you to create dynamic, engaging advertising campaigns. Thanks to the detailed campaign report delivered at the end of the campaign, you can analyze the interest of your audiences according to profile (age/gender) and context (day/time/location).

Nos atouts

Le DigiCab permet une segmentation intelligente avec des options de ciblage avancées, vous permettant de créer des campagnes publicitaires dynamiques et engageantes. Grâce au rapport de campagne détaillé remis en fin de campagne vous pouvez analyser l’intérêt de vos audiences en fonction des profils (âge/genre) et du contexte (jour/horaire/localisation).

    Simulateur de campagne

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    city-little

    city-medium

    city-big

    Descripcion

    Données entrantes

    Tranches d'âges :

    0 - 17 ans

    18 - 25 ans

    26 - 35 ans

    36 - 45 ans

    46 - 55 ans

    + 56 ans

    Genres :

    Féminin

    Masculin

    Typologie d'audience :

    CSP +

    Famille

    Etudiant

    Pro business

    Durée de diffusion :

    1 Semaine

    2 Semaines

    3 Semaines

    4 Semaines


    Résultat de la campagne

    Nombre d'écrans :

    Nombre d’écrans disponibles en fonction des régions sélectionnées *

    Impressions :

    Contacts uniques exposés :

    DIGICAB campaign simulator

    With our campaign simulator, you can experiment with different configurations and adjust parameters such as times, days and geolocation to reach your target audience optimally.

    Simulate a campaign

    Audience types

    DooH it provides you with an intelligent and detailed segmentation of your targets, enabling you to reach different audiences in a precise and targeted way.

    audience Grand public

    General public

    With a massive roll-out across Europe, you’ll be able to reach all our audiences in a moment of unrivalled attention.

    Audience CSP+

    CSP +

    With a powerful combination of qualitative partners (premium sedans and drivers with a rating > 4.8) and precise geolocation of neighborhoods where high-powered consumers reside.

    Audience GenZ et Millénials

    GenZ and Millenials

    Target lively neighborhoods or university campuses at times that are most likely to appeal to young people, but also thanks to geolocation and the type of vehicle borrowed (e.g. Heetch or Bolt) with targeting of 18/25 and 26/35 year-olds.

    Audience voyageurs

    Travelers

    In the vicinity of train stations and airports, target traveler audiences thanks to precise geolocation.

    Testimonials

    Using DooH it's solution, we tried to get into the lives of our customers and prospects. Complementing the posters, on mobile routes, we got right in touch with their transport habits, highlighting our value proposition of trains, destinations, prices and journey times.

    Julien Féré - SNCFTravel Communications Director

    We ran a campaign on DigiCab DooH it to raise awareness of our leisure park. From the outset, we were very enthusiastic about the concept, as it totally met our expectations. In fact, we have a very broad adult target audience, and until now we'd had difficulty achieving satisfactory results with the previous channels we'd used...

    Ariane OhayonLeisure Park Manager

    In addition to the innovation and originality of the medium, we like the possibility of segmenting with geofencing and geolocation. Thanks to the precision in audience segmentation, the drive-to-web logic of the audience segmentation, the campaign's drive-to-web logic is multiplied.

    Florencia Lutz Montes - LATAMMarketing Campaign Specialist

    On Earth Hour we had a campaign with 200 electric vehicles calling for the lights to be turned off we were sure that the medium fit perfectly with the spirit of that day of celebration for the planet and with our WWF brand. DooH it fleets are 100% electric or hybrid.

    Mayte Villeta - WWFCorporate Alliances & Marketing
    Logo Doohit blanc

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    DigiCab

    Est un média digital performant déployé à bord des taxis et VTC. Maximisez l’efficacité de votre campagne publicitaire avec DigiCab : diffusion ciblée et analyse précise de l’attention grâce à notre algorithme d’intelligence artificielle embarqué. Bénéficiez d’une exposition moyenne de 23 minutes pour atteindre votre public cible sans déperdition.

    DigiBag

    Le DigiBag est un média urbain de masse se présentant sous la forme d’un sac de livraison équipé de trois écrans. Il intègre des IA embarquées pour mesurer en temps réel l’Opportunité de Voir (OVD) et permettre des communications ciblées à proximité des points de vente ou d’intérêt.